Tuesday, December 12, 2006

Intro


Hello everybody!

Tuesday, 19 December 2006, I will finally go to Chile. Till then, I need to wait. One more week to go..

I haven't seen Mauricio since August. Almost 5 months have passed. I wonder if you could imagine, how hard it is, to live without your love by your side. But to know he's with me, although he's at the other side of the world.

I can hardly wait to pack my luggage! Need to pack it all up very soon, since I still got a lot of homework to do. It's kinda stressing, haha. But I'll survive, no worries.

I'll keep you all up to date! :)

--

Hallo allemaal!

Op dinsdag 19 december 2006 zal ik eindelijk naar Chili toe gaan. Tot die tijd moet ik nog even wachten. Nog een week te gaan..

Ik heb Mauricio niet gezien sinds augustus. Bijna 5 maanden zijn nu voorbij gegaan. Ik vraag me af of je je kan het voorstellen, hoe moeilijk het is om zonder je geliefde aan je zijde te leven. Maar om te weten dat hij bij mij is, ook al bevind hij zich aan de andere kant van de wereld.

Ik kan nauwelijks wachten om mijn baggage in te pakken! Ik moet het allemaal heel snel inpakken, omdat ik nog veel huiswerk moet maken. Dat werkt stressend. Maar ik overleef het wel, maak je geen zorgen.

Ik hou jullie op de hoogte! :)

No comments: