Thursday, January 4, 2007

Wednesday

Almost everyday we wake up after 12 AM, or a little before 12 AM. That happened yesterday too. We didn´t have breakfast by then, cause we would have lunch around 2-3 PM. And that´s the big meal of the day. The funny thing is, which dish ever will be made, there´s always tomato served on the table. And the sisters of Mauricio always want me to sit next to them, so sweet :)

After dinner, we went to a wall- and tile decoration shop. Mauricio´s mom bought an appartment some time ago. At the moment, a repairman is fixing it. That´s why we were picking a paintingcolor for the living room. I think after all, we picked the color light yellow.

After that, we went to the shopping mall (which is 3 streets far from his home.. is this the dream of every girl?) Over there, his mom bought swimming clothes, while I tried to fit in a top all the time. Turned out to be a too big top. Why? Cause it´s supposed to hide a tummie. ¨Well, no.. thanks xD¨

Then his mom and his 2 sisters went swimming in the swimming pool, where the appartment is located.

Mauricio and I went back for a while to the shopping mall, to look some more for new clothes. But no, found nothing. Afterwards, we went to a big shopping mall, to buy some things for his mom. We had to buy some sorta ¨bath mats¨, but the only ones they had in stock.. weren´t quite attractive ._.

Since we were hungry, we eated at Mac donalds. Then we bought a present for his cousin, since it was her birthday. Then we went to the ¨gamehall¨. It´s the same as ¨Treasure island¨ in Scheveningen. We´ve gotten better at some kinda shooting game, cause we played it for 3 times already, haha.

Then we went home, to watch the dvd ¨The incredibles¨. Near 12 PM, we went to his cousin. The party was held at his grandparents place. They also had a barbecue. Some of Mauricio´s cousins tried to talk to me in Spanish. It was hard, but I understood a little bit. After we ate, Mauricio and I went upstairs. In his uncle´s bedroom, we watched the serie ¨Lost¨. At a certain moment, I almost fell asleep. Cause I was so tired. But what do you want, at 3 o´clock at night. So we went home quickly.

Vandaag ga ik iemand ontmoeten, die ik al een tijdje via Tibia kende. We hebben om 4 uur afgesproken. Ik denk dat het wel gezellig wordt, aangezien we gaan shoppen ;) Je hoort het nog wel!

--

Bijna elke dag staan we na 12 uur op, of tegen 12 uur. Dat gebeurde gisteren dus ook. We hebben toen maar niet ontbeten, aangezien we rond 2-3 uur gingen lunchen. En dat is de grote maaltijd van de dag. Het grappige is, welk gerecht ook wordt klaargemaakt, er staat altijd tomaat op tafel. En de zusjes van Mauricio willen altijd dat ik naast hen zit, is wel lief :)

Na het eten gingen we naar een wand- en tegeldecoratie winkel. Mauricio´s moeder heeft een tijd geleden een appartement gekocht. Die wordt momenteel opgeknapt door een klusjesman en daarom gingen we een verfkleur uitkiezen voor de woonkamer. Ik denk dat het uiteindelijk de kleur lichtgeel geworden is.

Daarna gingen we naar het winkelcentrum (dat 3 straten verwijderd is van zijn huis.. is dit de droom van elk meisje?). Daar heeft de moeder zwemkleding gekocht, terwijl ik telkens een topje ging passen. Bleek achteraf een te groot topje te zijn. Waarom? Omdat het een buikje zou moeten verhullen. ¨Nou nee.. bedankt xD¨

Toen ging zijn moeder en zijn 2 zusjes zwemmen in het zwembad op het terrein waar het appartement zich bevond.

Mauricio en ik gingen nog eventjes terug naar het winkelcentrum, om nog verder te kijken voor nieuwe kleren. Maar nee, niks gevonden. Daarna gingen we naar een groot winkelcentrum, om inkopen te doen voor zijn moeder. We moesten een paar nieuwe badmatten kopen, maar de enige die op voorraad waren.. waren niet bepaald de aantrekkelijksten ._.

Aangezien we toen honger hadden, hebben we gelijk gegeten bij Mac Donalds. Vervolgens hebben we een cadeautje gekocht voor zijn nicht, aangezien die toen jarig was. Daarna gingen we naar de ¨gamehall¨. Het is hetzelfde als ¨Schateiland¨ in Scheveningen. We zijn steeds beter geworden in een bepaald schietspel, omdat we het al 3 keer gespeeld hebben, haha.

Daarna gingen we naar huis, om de dvd ¨The incredibles¨ te kijken. Tegen twaalven gingen we naar zijn nicht toe. Het feestje werd bij zijn opa en oma gehouden. Ze hadden ook een barbecue. Een aantal van Mauricio´s nichtjes probeerden tegen mij te praten in het Spaans. Dat viel nog niet mee, maar ik begreep het een beetje. Nadat we gegeten hadden, gingen Mauricio en ik naar boven. Daar hebben we in zijn ooms slaapkamer de serie ¨Lost¨ gekeken. Op een gegeven moment viel ik bijna in slaap, omdat ik zo moe was. Maar wat wil je ook he, om 3 uur ´s nachts. Toen zijn we maar snel naar huis gegaan.

Vandaag ga ik iemand ontmoeten, die ik al een tijdje via Tibia kende. We hebben om 4 uur afgesproken. Ik denk dat het wel gezellig wordt, aangezien we gaan shoppen ;) Je hoort het nog wel!

No comments: